Новини
04.07.19
Компенсація за глобальну аварію
Шановні абоненти, внаслідок глобальної аварії в червні, під час усунення її наслідків наші співробітники виконували відновлювальні роботи, що призводило до періодичних випадінь мережі.
Згідно договору-оферти пункту:
6.2.3. З метою ремонту устаткування й ліній зв'язку, технічного обслуговування устаткування і його модернізації, включаючи зміну схем маршрутизації трафіка в глобальну мережу Інтернет, у необхідних випадках проводити планові профілактичні й позапланові аварійні перерви з повним або частковим обмеженням у наданні Послуги з попереднім повідомленням Абонента шляхом розміщення інформації про планований строк і тривалість перерви на WEB-сайті Виконавця. Проведення технічного обслуговування й ремонту здійснюється Виконавцем у години найменшого навантаження на мережу та не може становити більше 24 годин протягом календарного місяця. Час такої перерви не вважається перервою в надані Послуги та оплачується Абонентом.
Оскільки послуга на окремих частинах мережі надавалась з періодичною відсутністю, було прийнято рішення нарахувати компенсацію усім абонентам з розрахунку кількості годин, за які була відсутня повністю послуга.
Перерахунок коштів можливо подивитись в особистому кабінеті у розділі "Транзакції".
Якщо у період відновлювальних робіт мало місце співпадіння з іншою локальною аварією, то компенсація буде розглядатись в індивідуальному порядку по запитам абонентів до Абонентського відділу (044) 233-6-288.
Приносимо ще раз свої вибачення за доставлені незручності і гарантуємо прикласти усіх зусиль, щоб подібних збоїв більше не було.